Salam 1 Malaysia

--> DAPATKAN SEGERA PANDUAN LULUS TEMUDUGA KPLI

Panduan dalam bentuk kajian kes lengkap ini mengandungi kajian kes yg sebenar dari guru yang telah berjaya dilantik dari temuduga KPLI. Keseluruhan kajian kes ini juga dapat memberikan anda gambaran dan tahu apakah yang perlu anda lakukan semasa ditemuduga nanti. Terdapat 7 kajian kes keseluruhannya yang meliputi opsyen Muzik, PJK, Pendidikan Islam, bahasa Melayu, Matematik, Sains dan Bahasa Ingeris. Kesemuanya telah dipastikan agar betul-betuk dapat memberikan anda satu bentuk panduan yang lengkap dan tepat.
Berikut adalah butir ringkas ang ada di dalam setiap kajian kes.

Kajian Kes 1:?

Bagaimana soalan-soalan dan jawapan yang diberikan oleh seorang calon yang ditemuduga dalam opsyen  Pendidikan Jasmani & Kesihatan. Jawapan bagi soalan paling killer dalam opsyen ini akan didedahkan kepada anda! Ingat! Lain opsyen lain jawapannya...


Kajian Kes 2:?

Kajian kes temuduga seorang guru muzik yang kini telah pun menjadi guru akan dibongkarkan! Ketahui apakah jawapan hebatnya dalam temuduga KPLI bagi opsyen Muzik! Jawapan simple, tapi ringkas, padat, dan paling penting tepat.

Kajian Kes 3:?

Jika anda bakal ditemuduga untuk menjadi guru Sains, jaga-jaga! Ada soalan-soalan killer yang sangat ditakuti. Dalam kajian kes ini, anda akan didedahkan bagaimana menjawab soalan killer tersebut. Ikuti perkongsian dari cikgu Sains ini..

Kajian Kes 4:?

Anda minat mengira? Minat mengajar mengira? Anda memohon opsyen bagi subjek Matematik? Kajian kes ini mampu membantu anda. Dapatkan tips temuduga dari guru matematik paling garang ini..

Kajian Kes 5:?

Keperluan guru mengajar Bahasa Inggeris sangat tinggi kini! Adakah anda salah seorang daripada calon yang ingin bergelar TEACHER? Ketahui soalan-soalan killer yang ditanya oleh penemuduga kepada calon! Sudah tentu soalannya in English ler...

Kajian Kes 6:?

Anda bakal ditemuduga bagi kursus J-Qaf dan ingin dipanggil ustaz, ustazah oleh anak-anak muda nanti? Ketahui bagaimana ustazah ini membongkarkan rahsia-rahsia untuk berjaya dalam temuduga JQaf ini. Ustazah itu kata dia pandai bahasa ARAB. "Ente pun pasti bulih lah.."Insyallah..

Kajian Kes 7:?

Untuk menjadi guru bagi kanak-kanak bermasalah dan juga kanak-kanak OKU bukannya mudah! Anda terlibat dalam temuduga bagi kursus Pendidikan Khas? Kajian kes dari Cikgu ini mampu menunjukkan jalan buat anda...

Dan dengan 7 kajian kes yang mantap ini kami yakin anda akan dapat...
  • Menghadapi temuduga dengan tenang dan cemerlang
  • Membuat persiapan awal sebelum temuduga
  • Mengelakkan perkara-perkara yang penemuduga tak gemari
  • Mengetahui opsyen yang sesuai dengan kelulusan anda
  • Menyediakan jawapan yang bernas dan lebih cool dari calon lain
  • Sentiasa kehadapan dan mempunyai kelebihan dari calon lain
  • Membuatkan penemuduga berminat untuk memilih anda
  • Anda layak jadi guru! 
--> DAPATKAN SEGERA PANDUAN LULUS TEMUDUGA KPLI

SEMOGa berjaya ...

Regards,
Admin Advertisement