Panggilan ke sesi Assessment Center (PAC) untuk calon yang lulus ujian bertulis Pegawai Tadbir Diplomatik November 2010 sudah dikeluarkan oleh pihak SPA. Format sesi kali ini adalah 2 hari dengan 6 aktiviti teras bermula awal bulan MAC 2011. Penginapan dan makanan disediakan untuk hari yang pertama. Anda boleh semak semua maklumat panggilan dan keperluan melalui link semakan rasmi SPA di;

-->  SEMAK PROGRAM PAC PTD 2011




SENARAI SEMAK KEPERLUAN PENDAFTARAN:
1. Surat panggilan menduduki Program PTD Assessment Center.
2. Borang Profil I dan II beserta dua (2) keping gambar berukuran Passport yang telah lengkap diisi. Sila tampalkan gambar pada borang sebelum pendaftaran.
3. Skrol dan Transkrip Ijazah asal serta salinan atau surat pengesahan telah tamat pengajian (bagi yang belum menerima skrol dan transkip akhir).
PERINGATAN:
  • Kegagalan mengemukakan dokumen seperti yang yang dikehendaki serta mengemukakan maklumat palsu akan menjejaskan peluang anda di dalam urusan ini.
  • Kemudahan penginapan disediakan sepanjang program.
  • Calon digalakkan membawa thumbdrive dan laptop untuk kegunaan semasa aktiviti.
  • Bagi calon buta/ cacat penglihatan – dibolehkan untuk membawa seorang waris/penjaga bagi membantu semasa program.
Masih banyak waktu untuk memperkemaskan diri anda terutama dalam persediaan fizikal. Salam sukses untuk anda! Di mana lokasi anda? Boleh tinggalkan komen mana tahu anda boleh kenal-kenal di sini terlebih dahulu dan berpakat untuk berkongsi kereta ke pusat PAC nanti. Tinggalkan komen anda!

source : tipsptd

--> SEMAK KEPUTUSAN PAC M41 PTD SEKARANG

Advertisement