Jawatan Kosong di Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN), Kerja Kosong  di Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN), Jobs Malaysia 2011, Jawatan Kosong  Terkini, Kerja Kosong 2011, Peluang Kerjaya di Lembaga Hasil Dalam  Negeri (LHDN), Jobs Vacancy at Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN), Career  at Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN)
Kami merupakan organisasi pemungut cukai yang terulung sedang mencari individu yang profesional, dinamik, kreatif dan bermotivasi untuk menyertai Kumpulan Pengurusan kami.
Jawatan Kosong Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDN) Inland Revenue Board Malaysia (IRBM) (Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDN)) is the leading organization of tax collector is looking for individuals who are professional, dynamic, creative and motivated to participate in the IRBM.
LHDN merupakan organisasi pemungut cukai yang terulung sedang mencari individu yang profesional,
dinamik, kreatif dan bermotivasi untuk menyertai LHDN.Pegawai Eksekutif (Teknologi Maklumat) Gred 41- Kontrak
Penolong Pegawai Eksekutif (Teknologi Maklumat) Gred 31- Kontrak* Semua pemohon mestilah Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan. Permohonan hendaklah dibuat melalui Laman Web JobsMalaysia (Kementerian Sumber Manusia) di
http://www.jobsmalaysia.gov.my .
Tarikh tutup permohonan pada 11 Oktober 2011
Iklan dan cara memohon jawatan sila ke http://www.jobsmalaysia.gov.my
Peluang Kerjaya Di Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDNM) 

Iklan Jawatan Kosong
Iklan Penuh Jawatan Kosong 29 September 2011 KLIK SINI

MORE INFO FRESH GRADUATE JOBS 

MORE INFO EXECUTIVE LEVEL JOBS Advertisement