***INFO Exam Pegawai Tadbir Diplomatik - 12 MEI 2012***

--> http://bit.ly/ExamPTD2012

E-book Tips PTD - Hanya Untuk Mereka yang Serius Mahu Lulus

Jelas sekali, e-book ini bukan untuk semua. Ia adalah untuk para pembaca yang betul-betul serius mahu lulus dan diterima bekerja sebagai Pegawai Tadbir Diplomatik.

Dalam e-book Tips PTD, kita akan memperoleh pakej-pakej maklumat seperti berikut:

1. 14 Contoh esei - 7 contoh esei bahasa Melayu dan 7 contoh esei bahasa Inggeris. Membantu kita untuk menjawab soalan-soalan esei yang dikemukakan dalam peperiksaan 12 Mei 2012.

2. Pecahan format setiap seksyen - TEAM Tips PTD memberikan maklumat secara terperinci mengenai format untuk setiap seksyen.

3. 180+ Contoh soalan matematik - Koleksi soalan Matematik Khas Peperiksaan Kerajaan. Harga sebenar untuk pakej ini adalah RM40 jika dibeli secara berasingan.

4. Nota isu semasa - Nota isu semasa yang terkini yakni versi 2011/2012 yang diperoleh daripada sumber autoriti. Nota ini sangat penting untuk kita lulus dalam peperiksaan PTD 12 Mei 2012 ini.

5. Kemaskni percuma (Selama 5 tahun) - Ini adalah tawaran gila yang ditawarkan oleh penulisnya, iaitu Tuan Muaz Hadi. Kita akan diberikan nota kemaskini percuma setiap kali peperiksaan PTD yang berlangsung setiap tahun.

Ini bermakna, apabila kita membeli e-book Tips PTD, kita sebenarnya telah menjimatkan ratusan ringgit dan berjam-jam masa untuk mendapatkan maklumat, bagimempelajari cara yang betul supaya lulus dalam peperiksaan PTD.

---> http://bit.ly/ExamPTD2012

E-book Tips PTD - Jaminan Pulang Wang Semula.Mereka sudah membantu lebih 7,000 calon peperiksaan kerajaan sejak tahun 2009. Andai kata kita gagal menjawab dan tidak berpuas hati dengan e-book Tips PTD, terus minta semula wang kita serta merta. (7 Hari Selepas Peperiksaan )


TUAN/PAUN TIDAK RUGI WALAU SESENPUN MALAHAN BANYAK ILMU DAN MAKLUMAT BERKAITAN PTD BOLEH DIPEROLEHI ...

---> http://bit.ly/ExamPTD2012


p/s : jikalau anda bukan calon bagi Exam ini ... Ianya boleh juga digunakan utk persediaan apa-apa Exam yang dianjurkan oleh SPA bagi modul asas. Mohon War-Warkan kepada Rakan Taulan anda .. dan semoga ianya Amat Membantu Anda  dan semestinya .. Didoakan anda akan Berjaya dengan Jayanya . Dengan kehendakNya

Regards,
Admin Advertisement