Jawatan Kosong Di Institut Integriti Malaysia (IIM) - Julai 2013Institut Integriti Malaysia (IIM) mempelawa Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang dari 18 tahun semasa iklan ditutup serta berkelayakan dan bermotivasi tinggi untuk mengisi jawatan kosong berikut :

Institut Integriti Malaysia (IIM) mempelawa individu warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di IIM sebagai :-
1. Penolong Pengarah (Sektor Awam)

Tarikh tutup permohonan pada 10 November 2014

CARA MEMOHON :-
a) Semua permohonan hendaklah menggunakan Borang IIM-AD15 yang boleh diperoleh secara percuma daripada Institut Integriti Malaysia (IIM) atau MUAT TURUN PADA LINK MUAT TURUN BORANG PERMOHONAN DIBAWAH.
 
b) Semua permohonan hendaklah disertakan dengan salinan kad pengenalan, salinan sijil-sijil/dokumen berkaitan dan sekeping gambar berukuran pasport (tidak dikembalikan).
 
c) Semua permohonan hendaklah dihantar ke alamat :

Presiden, Institut Integriti Malaysia (IIM),
Menara Integriti, Persiaran Duta off Jalan Duta,
50480 Kuala Lumpur.
(u.p: Unit Sumber Manusia).
 
d) Sila tuliskan Nama Jawatan yang dipohon di sebelah kiri sampul surat permohonan.
 
e) Tarikh tutup permohonan adalah pada 10 November 2014.
 
CATATAN :-
Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemu duga. Calon-calon yang tidak menerima jawapan selepas 3 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap bahawa permohonan tidak berjaya.


Muat turun iklan jawatan dan syarat kelayakan disini

Muat turun borang permohonan jawatan disini Advertisement